یک سال قبل  836

انواع سبک کاشت مژه

انواع سبک کاشت مژه

انواع سبک کاشت مژه

مژه‌های مختلف، علاوه بر داشتن معیارهایی هم‌چون طول، ضخامت، حجم و میزان انحنا، در سبک‌های متفاوتی نیز کاشته می‌شوند. هر سبک از کاشت برای مدل خاصی از چشم‌ها تناسب بیشتری دارد، اما به‌صورت کلی می‌توانید با توجه به علاقه و سلیقه خود، یکی از سبک های کاشت مژه را امتحان کنید.

1- سبک کاشت مژه طبیعی

معمول‌ترین و رایج‌ترین شکل کاشت را می‌توان سبک کاشت مژه طبیعی نامید. در این حالت، هدف اصلی ایجاد یک شکل زیبا و کاملا طبیعی است. این مدل با توجه به طول مژه‌های شما انتخاب خواهند شد و هیچ تغییر شگرف و خاصی در چهره شما ایجاد نمی‌کنند. سبک طبیعی علاوه بر سادگی، بسیار راحت بوده و کمترین آسیب را به مژه‌ها وارد می‌کند.

کاشت طبیعی مژه با نام‌هایی هم‌چون نچرال یا هیدن نیز شناخته می‌شود. این مدل برای استفاده روزمره عالی بوده و تنها باعث زیبایی و هماهنگی مژه‌های شما خواهد شد.

2- سبک کاشت مژه عروسکی

این مدل از کاشت مژه نیز محبوبیت زیادی دارد. در این روش، مژه‌های کوتاه‌تری در ابتدا و انتهای پلک قرار گرفته و مژه‌های بلند در وسط پلک افزوده می‌شوند. این مدل کاشت برای پلک‌های یک‌دست، افتاده و چشم‌های بادامی‌شکل، بی‌نظیر خواهد بود.

نتیجه نهایی کاشت مژه عروسکی بسیار جذاب و خاص است و چهره شما را از سادگی خارج می‌کند. این مدل نیز یکی از شکل‌های طبیعی‌تر کاشت بوده و به همین خاطر طرفداران زیادی دارد.

3- سبک کاشت مژه گربه‌ای

مژه‌های گربه‌ای، یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین سبک های کاشت مژه هستند. در این مدل کاشت، بلندترین مژه‌ها در گوشه خارجی قرار گرفته و هرقدر به سمت گوشه داخلی پیش خواهند رفت، طول مژه‌ها کوتاه‌تر می‌شود. این سبک کاشت مژه برای چشم‌های گرد، بی‌نظیر است، زیرا حالت گردی و عادی چشم را تغییر داده و چشم‌ها را درشت‌تر و جذاب‌تر جلوه می‌دهد.

هر چند باید بگوییم اگر گوشه‌های چشم شما به سمت بالا یا پایین انحنا دارد، بهتر است این مدل را امتحان نکنید. کاشت مژه گربه‌ای در این مدل از چشم‌ها، باعث ایجاد عدم تقارن یا کوچکی خواهد شد. کاشت گربه‌ای چهره را به‌صورت کلی تغییر داده و تمرکز را بر روی چشم‌های شما افزایش می‌دهد.

4- سبک کاشت مژه حجیم

این مدل که در مدت کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کاشت تبدیل شده، دارای شکل ترکیبی و نامتقارن است. در این مدل کاشت، مژه‌های کوتاه و بلند به‌صورت ترکیبی در کنار یکدیگر به کار رفته و شکل حجیم‌تری دارند. معمولا این مدل برای انواع مدل‌های چشم مناسب است و نتیجه آن، شکل زیبایی خواهد داشت.

این 4 مدل، مهم‌ترین و رایج‌ترین سبک های کاشت مژه هستند. هرچند ممکن است سالن‌های مختلف، از مدل‌های دیگری هم‌چون کاشت هیدن، کاشت روسی و یا سایر موارد دیگر نیز نام ببرند. همه این مدل‌ها، بر پایه یکی از این 4 مدل و با کمی تغییرات کوچک انجام می‌شود. بنابراین ابتدا انواع مژه‌ها و سپس نوع کاشت مژه‌ها را بشناسید. پس از آن، با شناخت مدل چشم‌های خود، می‌توانید بهترین نوع کاشت متناسب را انتخاب کنید.

سبد خرید 0