یک سال قبل  801

پاک کردن تاتو خط لب

پاک کردن تاتو خط لب

لب یکی از مهم‌ترین اجزای صورت است و در زیبایی شما نقش بسزایی دارد. تاتو لب به دو روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ انجام می‌شود. لب‌ها پوست به شدت نازک و حساسی دارند. اگر به‌ جایی مراجعه کنید که بصورت غیرحرفه‌ای این کار را برای شما انجام دهند دچار عارضه‌های پوستی خواهید شد. حتی ممکن است سبب عفونت لبهای شما عزیزان شوند.

انواع روش‌های پاک کردن تاتو لب:

این روزها با پیشرفت علم، پاک کردن تاتو خط لب به روش‌های مختلف انجام می‌شود. از جمله این روش‌ها عبارتند از؛

 

 یکی از روش‌های ریموو تاتو لب، استفاده از کرم است. اما این روش بدلیل اینکه به پوست آسیب وارد می‌کند به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود.

 از دیگر روشها متد پلاسما جت می‌باشد. این روش امروزه طرفداران زیادی دارد و روشی نو و تازه است. در این روش از گازهایی که در حرارت زیاد قرار گرفته‌اند، استفاده می‌شود. همچنین این گازها رسانای عالی هستند. بطوریکه حتی در علم پزشکی هم از این گازها و روش استفاده می‌کنند.

 یکی دیگر از این روشها لیزر است. که علاوه بر درد و هزینه زیاد، نمی‌تواند روش مناسبی باشد.

 تکنیک SALT-SALINE که در این روش از تکنیک پوسته ریزی کنترل شده بهره می‌گیرند. از محلول نمک بر روی ناحیه مورد نظر استفاده می‌شود. این محلول‌ها مثل عاملی پیوند دهنده عمل می‌کنند. رنگدانه به سمت بالا و پایین کشیده می‌شود. در این مرحله پوسته روی پوست به وجود می‌آید. بعد از گذشت مدتی این پوسته‌ها می‌ریزد و ریموو تاتو لب صورت می‌گیرد.

 DERMABRASION که در این روش از خراشیدن پوست بهره می‌گیرند. بعد از بی حسی، با یک برس سایشی، پوست را لایه برداری می‌کنند. این تکنیک لایه‌های میانی و رویی پوست را از بین می‌برد. در این روش یک زخم خام به وجود می‌آید. این زخم به بدن کمک می‌کند تا رنگدانه‌ها بیرون بکشد و ریموو تاتو لب انجام می‌شود. بسیاری از افراد، این روش را پیشنهاد نمی‌کنند.

 برخی دوست دارند برای ریمو تاتو لب از روش جراحی استفاده کنند. این روش را فقط یک پزشک می‌تواند انجام دهد. در این روش پوست را برش می‌دهند. سپس نواحی دور آنرا جمع می‌کنند و بعد می‌بندند.

مهم‌ترین نکات ریموو خط لب:

نکته‌ای که شما عزیزان در هنگام ریمو تاتو لب باید به آن توجه کنید این است که از روش‌ها و انجام آنها اطلاعات دقیق و درستی داشته باشید. چرا می‌گوییم اطلاعاتی دقیق و درست؟ چرا که اگر اطلاعاتی دقیق نداشته باشید احساس پشیمانی می‌کنید. از طرفی ممکن است آسیب‌های جدی به پوست شما وارد شود.

ریموو تاتو لب با مواد ریموور

استفاده از مواد ریموور یکی از روش‌های استاندارد برای پاک کردن تاتو لب است. از مزیت‌های این روش می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

این روش کاملا ارگانیک است. به پوست هیچگونه آسیبی نمی‌رساند. به هیچ وجه باعث اسکار، کلویید و تغییر رنگ نخواهد شد.

همه‌ی رنگهای نفوذی داخل پوست حتی رنگ بژ را برطرف می‌کند.

همچنین همه رنگ‌های قرمز را از بین می‌برد.

چرا تاتو لب؟

برای خیلی‌ها سوال پیش می‌آید که اصلا چرا تاتو لب انجام میدهند که بخواهند پاک کنند؟ لب‌ها در صورت نقش مهمی را ایفا می‌کنند. برخی از افراد از حالت لب‌هایشان راضی نیستند. همچنین تاتو لب در زمان آرایش کردن صرفه جویی می‌کند. با این روش، تمامی نقص‌های لب پوشانده می‌شوند. اما برخی از افراد برای تاتو لب به مراکزی مراجعه می‌کنند که نه تنها آنها را راضی نمی‌کند بلکه بسیار پشیمان می‌شوند. در این مرحله، بهترین کار، ریمو تاتو لب است.

علت پشیمانی افراد از تاتو لب:

بعضی از افراد بعد از تاتو لب، به دلایلی پشیمان می‌شوند. باز هم پشیمانی در این کار چاره‌ای دارد. می‌توانید برای ریمو تاتو لب یک روش مطمئن انتخاب کرده و به مراکز معتبر ریموو تاتو مراجعه کنید. در این صورت دیگر نگران ایجاد مشکلاتی مانند؛ حساسیت پوستی و تغییر رنگ نخواهید بود.

انتخاب بهترین مرکز ریموو تاتو لب:

بهترین مرکزی که برای ریمو تاتو لب انتخاب می‌کنید بسیار مهم است که چندین ویژگی را در بر داشته باشد.

یک متخصص پوست معتبر این کار را برای شما انجام دهد.

رعایت نکات بهداشتی در این مرکز الزامی باشد.

سبد خرید 0