3 سال قبل  2477

آرایش چشم کات کریس

آرایش چشم کات کریس

در تکینک آرایش چشم کات کریس با ترفندهایی که با استفاده از سایه چشم تیره ویک خط بالای خط واقعی پلک کشیده می شود و با رنگ های دیگر محو و پخش می شود ، اندازه چشم از چیزی که هست بزرگتر نشان داده می شود. میکاپ آرتیست های حرفه ای با آرایش چشم کات کریس جلوه درخشانی به چشم های گرد یا پلک افتاده می دهند.
 
سه نوع اصلی در آرایش کات کریس وجود دارد:
  1. در آرایش چشم کات کریس اصلی که با یک خط کامل، خط پلک را جدا می شود و آن را بولد می‌کند.
  2. نوع دیگر آرایش کات کریس نصفه است در این حالت به جای اینکه رنگ‌ها را بالا و پایین خط پلک نگه داریم و خط پلک را کاملاً جدا کنیم؛ سایه را در قسمت مایل به خارج پلک بلند Blend می‌کنیم و قسمت داخلی پلک کات کریس باقی می‌ماند.
  3. کات کریس دوبل سومین نوع از این تکنیک آرایشی است. با اینکه اجرا این نوع سایه مقداری برای آماتورها سخت است و بیش‌تر میکاپ آرتیست‌ها آن را انجام می‌دهند، اما با چند بار تمرین حتماً شما هم می‌توانید آن را انجام دهید. در حالیکه این تکنیک کات کریس دوبل نام دارد اما شامل سه قسمت می‌شود؛ روی پلک، ناحیه خط پلک و پوست بالای خط پلک. به جای اینکه سایه پوست بالای خط پلک و پایین آن در خط پلک با هم تلقی پیدا کنند، یک فاصله بین این دو قرار می‌گیرد.
 
  • آرایش کات کریس Cut Crease یک تکنیک سایه چشم است که از زمان‌های خیلی قدیم مثلاً دهه ۶۰ میلادی و فیلم‌های صامت توسط بازیگران هالیوودی اجرا می‌شده است.
  • هدف این تکنیک این است که جلوه حدقه چشمان شما را بیشتر کند و باعث شود که چشمانتان از آن چیزی که است بزرگ‌تر نشان داده شود.
  • ترفند اصلی این تکنیک که باعث می‌شود چشم‌ها بزرگتر به نظر بیایند این است که با استفاده از یک سایه چشم تیره یک خط بالای خط واقعی پلک می‌کشید و آن را با رنگ‌های دیگر محو و پخش می‌کنید.
  • این تکنیک بسیار بین میکاپ آرتیست‌ها محبوب است و به احتمال زیاد می‌توانید در هر فرش قرمز یک سلبریتی را با این نوع سایه چشم مشاهده می‌کنید.
  • این تکنیک آرایشی برای هر نوع حالت چشمی مناسب است چه چشمان شما گرد باشد چه پلک‌های افتاده داشته باشید این نوع آرایش جلوه درخشانی روی چشم‌های شما خواهد داشت.

 

سبد خرید 0